Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna www.thesociopathssocietyguild.fora.pl
Forum gildii The Sociopath Society z serwera Sunwell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin gildii The Sociopaths Society

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Regulamin gildii
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semelaneruil
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:42, 29 Wrz 2018    Temat postu: Regulamin gildii The Sociopaths Society

1. Gildia – czyli jak ją reprezentować:

1) Dbamy o kulturę języka, unikamy wulgaryzmów.
2) Nie żebramy o gold - zachowujemy godność i dobre imię gildii.
3) Nie wyśmiewamy, nie ośmieszamy innych - każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania, własnego światopoglądu.
4) Nie wyśmiewamy czyjejś niewiedzy – nikt nie rodzi się pro, staramy się objaśnić i pomóc w zrozumieniu danego problemu/zagadnienia.
5) Nie oszukujemy innych – nie robimy z siebie złodziei.
6) Nie szpiegujemy innych gildii – zakaz jakichkolwiek zwiadów w celu sprawdzenia czegokolwiek.

2. Członkowie gildii – zasady dotyczące współżycia w gildii:

1) Nie ubliżamy sobie publicznie - sprawy miedzy sobą maja być załatwiane na /w, nie wciągamy w konflikt osoby niepowiązane.
2) Służymy sobie wzajemnie radą i pomocą.
3) Nikogo nie obwiniamy za przegrane Riady/Insty/BG/WG/Areny/World Bossy/Eventy – uczymy się na błędach, ćwiczymy współpracę. Nawet koxom zdarzają się porażki – jesteśmy wszakże tylko ludźmi i zdarza się nam popełniać błędy.
4) Każdy członek gildii jest tak samo ważny, więc czy rekrut czy też oficer – każdego traktujemy z należytym mu szacunkiem – ranga oznacza po prostu pełnioną funkcję w gildii.
5) Każdy, niezależnie od rangi, jaką posiada – ma prawo podsuwać pomysły dotyczące rozwoju i dobrej zabawy w gildii.
6) W gildii obowiązuje zakaz handlu między członkami gildii na guild chacie i officers chacie. Jeśli chcesz coś sprzedać, wystaw to na AH, napisz na /w bądź /trade.

3. Guild Bank – zasady korzystania:

1) "Jeśli dam coś od siebie, zwróci mi się" - tak wiec, co możemy, czego nie potrzebujemy z dopałek/itemów low lvl/dla innych klas, dajemy do Guild Banku. Jeśli wkładamy, możemy też brać to, co jest nam potrzebne.
2) Nie wystawiamy itemów z Guild Banku pod żadnym pozorem na AH. Nie oddajemy ich również osobom spoza gildii – jest to dobro gildii, ma służyć wyłącznie gildiowiczom w celu rozwoju postaci lub dobrej zabawy.
3) Do Guild Banku pod żadnym pozorem nie wrzucamy śmieci – śmieci zapychają niezbędne sloty.

Rangi panujące w gildii (od najniższej do najwyższej):

1. Initiate – osoba nowa w gildii, która dołączyła na okres próbny. Musi się wykazać, żeby zostać pełnoprawnym członkiem gildii. Rekrut.
2. Alt – ranga tylko i wyłącznie dla altów członków gildii.
3. Mute - ranga uciszenia, nadana w formie tymczasowej kary osobom konfliktowym. Po upłynięciu czasu kary, osoba wraca do swojej rangi. W ekstremalnych przypadkach zostaje tymczasowo zdemotowana do rekruta.
4. Member – pełnoprawny członek gildii.
5. Alt Veterana - alt osób pełniących funkcję Veterana.
6. Veteran – Stanowisko osób nadzorujących porządek w gildii, pilnujących przestrzegania zasad, zajmujących się rekrutacją i prowadzeniem różnych form aktywności gildii oraz tworzeniem gildyjnych eventów. Członek Rady.
7. Alt Oficera - alt osoby pełniącej funkcję Oficera lub Guild Mistress.
8. Oficer - Stanowisko osób nadzorujących porządek w gildii, pilnujących przestrzegania zasad, zajmujących się rekrutacją i prowadzeniem różnych form aktywności gildii oraz tworzeniem gildyjnych eventów. Członek Rady. Posiada wyższe uprawnienia, niż Veteran. Może promować lub depromować innych członków gildii. Tą rangę nadano osobom zastępującym Guild Mastera lub Guild Mistress podczas ich nieobecności.
9. Guild Mistress - Zastępczyni Guild Mastera, jego prawa ręka. Osoba nadzorująca porządek w gildii, pilnująca przestrzegania zasad, zajmująca się rekrutacją i prowadzeniem różnych form aktywności gildii oraz tworzeniem gildyjnych eventów. Członek Rady. Drugi opiekun gildii. Osoba podejmująca ostateczne decyzje dotyczące gildii podczas nieobecności Guild Mastera.
10. Guild Master – Jednostka sprawująca pieczę nad wszystkimi członkami gildii, nadzorująca porządek w gildii, pilnująca przestrzegania zasad, zajmująca się rekrutacją i prowadzeniem różnych form aktywności gildii oraz tworzeniem gildyjnych eventów. Przywódca Rady. Opiekun gildii. Osoba podejmująca ostateczne decyzje dotyczące gildii.

Cele gildii:

1. Przejście WoWa - ubicie wszystkiego, co się da, pójście na każdy raid, instę, world bossa, stolicę, miasteczko Ally, zrobienie każdego attu, zdobycie wszystkich kluczy, etc.
2. Utrzymanie miłej, niestresującej atmosfery umilającej wszystkim grę. Wspólna zabawa w zgranym, ciekawym gronie.
3. Wzajemna pomoc - FOR THE SOCIOPATHS SOCIETY!

Informacja o gildii:

Gildia <The Sociopaths Society> została początkowo stworzona przez Batelgeuse i Semelaneruil, aby wspólnie trzymać w niej swoje postaci i mieć wspólny bank. Z czasem zostały zaproszone kolejne osoby, które znaliśmy z reala lub poprzedniego serwera w celu wspólnej gry. Kiedy dla Feronisa nastały ciężkie czasy po otworzeniu Angrathara, na Dungeon Finderze nie dało sie już znaleźć osób na żadne insty, raidy czy daliy, a pytanie każdego z osobna było bardzo czasochłonne i irytujące ze względu na duży czas poświęcony na złożenie grupy ludzi chętnych gdzieś pójść. Stąd zapadła ostateczna decyzja, żeby zacząć zbierać niedobitków po stronie Hordy, którzy chociaż raz na jakiś czas mają chęć z nami zagrać. Być może jesteśmy tzw. "masówką", ale ciężko było postąpić inaczej ze względu na sytuację. Mamy również swoje zasady, których przestrzegania wymagamy, aby spędzać miło czas podczas wspólnej rozgrywki. Zapraszamy wszystkich chętnych do dołączenia - pomimo pustek bawimy się w najlepsze, chodzimy na BG, areny, robimy insty, raidy i daily questy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semelaneruil
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:20, 10 Paź 2018    Temat postu: Guild Rules - The Sociopaths Society [ENG]

1. Guild and how to represent it:

1) We maintain a level of culture - no rude, vulgar behavior and speech.
2) We maintain dignity and a good name - we don't beg for gold.
3) We don't ridicule or harrass others - everyone has a right to hold their own beliefs.
4) We don't mock anyone's lack of expertise - everyone had to start somewhere, we try to help and educate those who need it.
5) We don't cheat not scam others.
6) We don't spy on other guilds - recons of any kind to "check something" are not permitted.

2. Guild members interactions:

1) We don't argue with each other publicly - private matters are to be solved through /w, we dont' drag third parties in.
2) We help each other with assistance and advice.
3) We don't blame anyone for failed Raids/Inst/BG/WG/Arenas/World Bosses/Events – we learn from our mistakes, we foster cooperation. Even great players may fail at times - we're all just people.
4) Every guild member is as important - be they a recruit or an officer – we treat everyone with respect, their rank merely denotes their role in the guild.
5) Anyone, no matter their rank has a right to make suggestions regarding the guild and our time spent together.
6) Trading between guild members in guild and officer chat is forbidden. If you want to sell something, use AH, /w or /trade.

3. Guild Bank:

1) "If I donate something, I can get something in return" - what we can, what we don't need from from items for low lvl/different races, we put into the Guild Bank. As we donate, we can also take things we need.
2) We do not list Guild Bank items on AH nor we give it away to people outside of the guild - it's a guild property and it is to serve guild members only.
3) We do not donate complete trash to Guild Bank - it just takes up the slots.

Guil dranks (from lowest to highest):

1. Initiate – new person in the guild, for a trial period. They have to prove themselves to be considered a full-fledged member. A recruit.
2. Alt – A rank only for the alts of the guild members.
3. Mute - A temporary rank given to the members causing conflicts. After the period of the punihsment ends, their former rank is given back. In extreme cases, they may be temporarily demoted to the recruit.
4. Member – Full-fledged guild member.
5. Alt Veterana - rank of for alts of veteran members.
6. Veteran – A role meant to maintain law and order, also tasked with the recruitment and the organization of activities and guild events. Council member.
7. Alt Oficera - rank for the alt of the member of Oficer or Guild Mistress role.
8. Oficer - A role meant to maintain, law, order and adherence to the rules, also tasked with the recruitment and the organization of activities and guild events. Council member. They have higher rank and privileges than the Veteran, being able to promote and demote other members. Rank given to members performing Guild Master/Mistress duties during their absence.
9. Guild Mistress - Guild Master's assistant and second-in-command. A person meant to maintain, law, order and adherence to the rules, also tasked with the recruitment and the organization of activities and guild events. Council member. Second guild manager. Makes final decisions during Guild Master's absence.
10. Guild Master – A member directing the whole guild and their members. A role meant to maintain, law, order and adherence to the rules, also tasked with the recruitment and the organization of activities and guild events. Council leader. Makes final decisions regarding the guild.

Guild goals:

1. Completion of WoW - defeating every enemy, completion of every raid, insta, world boss, capitol, Ally town, every att, acquisition of all keys etc.
2. Maintaining warm, friendly atmosphere for everyone. Having fun together in fun, interesting group.
3. Helping each other - FOR THE SOCIOPATHS SOCIETY!

Guild information:

<The Sociopaths Society> is a guild founded by Batelgeuse and Semelaneruil, so they could keep their characters together and share the bank. Over time new characters were invited, belonging to people we knew IRL or played with before on another server. When Feronis experienced tough times after opening of Angrathar, it was hard to find people on Dungeon Finder willing to gather up for inst, dailies or raids and it became a bother to ask everyone in private to organize a group to go somewhere, we decided to gather up remnants of the Horde members who wanted to still play with us from time to time. We may be considered a mass recruitment guild but given the circumstances it was hard to do otherwise. We have our rules, which we enforce to allow everyone to have fun together. We invite everyone willing to join us - despite low populations we have fun, do BG, arenas, inst, raids and daily quests!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Regulamin gildii Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin