Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna www.thesociopathssocietyguild.fora.pl
Forum gildii The Sociopath Society z serwera Sunwell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Black Temple (TBC) - T6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Raidy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semelaneruil
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:50, 29 Wrz 2018    Temat postu: Black Temple (TBC) - T6

High Warlord Najentus:

- Dobrze mieć 10k HP
- Needle Spines (rzuca na 3 losowe cele 3-4k dmg + 15y aoe, więc trzeba się rozstawić)
- Impaling Spine (rzuca kolec na losową osobę oprócz tanka, zadaje 5k dmg i stunuje i jeżeli ktoś stojący obok nie zabierze, nie kliknie tego kolca, to ta osoba nadziana na ten pal będzie miała Dotę, która zabiera dużo hp, osoba, która zabiera kolec już nie ma takiego efektu, ma kolec w plecaku, nie rani już go)
- Kiedy on nakłada na siebie Tidal Shield, trzeba rzucać w niego Impaling Spine (tym kolcem), inaczej Shiled co 2 sec. rega mu 1% hp
- Kiedy przebije mu się tą bańkę, cały raid dostaje 8.5k dmg


Supremus:

- Ma 2 fazy, 1 z nich polega na tank’n’spank, reszta ucieka od ognia, a tank musi mieć najwięcej hp z mdpsów, bo w osobę, która ma najwięcej hp będą wycelowane ciosy Supremusa, boss ma aggro, poza 1 osobą w aggro atakuje osobę, która ma największą ilość hp
- Po minucie rozpoczyna się 2 faza, chodzi za losową osobą, aggro skacze, robi Charge na 40y od tej osoby i szarżuje za 5k dmg oraz wywala w powietrze
- Pojawiają się gejzery, od których trzeba uciekać
- Po minucie rozpoczyna się faza 1 i tak co minutę
- W każdej fazie 1 resetuje się aggro, więc przydatne są Missdirecty


Shade of Akama:

- Stoją sobie Channelerzy i mdpsi muszą się nimi zająć (coś, jak addy przy Leo), Channelerzy nie będą się aggrować, więc mdpsi mogą ich spokojnie bić
- Co 45sec. wychodzą 3 addy: Rogue, Elementalist i Spirit Binder, dopiero jak ztauntuje się moba, ma się na nim aggro, trzeba te addy szybko ztankować i zabić, Spirit Bindera trzeba szybko zabić, zaś Elementalista i Rogue trzeba szybko w poly/stun/jakoś unieruchomić, potem ich zabić
- Co 60 sec. spawnuje się Defender, więc trzeba go szybko zabić
- Jak Channelerzy są już martwi, Shade atakuje Akamę, mamy 60 sec. na zabicie Shade’a, Akama tankuje Shade’a, nie da się z niego sciągnąc aggro, jeśli nie zabijemy w 60sec. Akama umrze, a Shade się zresetuje


Teron Gorefiend:

- Trzeba mieć dużo shadow resi i szybko go zdpsować
- Rzuca Doom Blossom (bańki na losowe osoby, zadają one 6.5k shadow dmg od razu)
- Crushing Shadows (na 5 losowych celów zwiększa shadow dmg, który otrzymują o 50%)
- Rzuca Incinerate (zadaje 3k dmg + mocna Dota, którą trzeba bardzo szybko zdispellować, bo inaczej dana osoba szybko zginie)
- Shadow of Death (na losową osobę, ta osoba ginie w 60 sec., dobrze jest za ten czas dojść do pewnego miejsca za raidem i jeśli stajesz się duchem po 60sec. musisz zabić 4 addy, masz 3 skille i tylko duchy mogą je zabić – 1 to aoe, 2 aoe-shackle, 3 to Icelance, który je spowalnia i one nie mogą dojść do Gorefienda, bo inaczej stanie się coś bardzo złego, to największy problem tej walki, ponieważ nie każdy potrafi tymi duchami dpsować, kiedy tych addów nie zabijesz, giniesz na dobre)


Gurtogg Bloodboil:

- Trzeba mieć 3 tanków i trzeba mieć 3x po 5 graczy do Bloodboili
- Co 10 sec. na 5 najdalej stojących ludzi rzuca Bloodboil (Dota 600dmg co sec. przez 24 sec., statkuje się, więc trzeba się wymieniać na tyły)
- Acidic Wound (taki Sunder Armor, który się statkuje, kiedy ma 10 stacków, to musi przejąć kolejny tank, zaś poprzedni musi odczekać, debuff trwa 60 sec.)
- Z przodu mogą stać tylko tankowie, gdyż boss ma Fel Acid Breath, coś w rodzaju Cone of Cold
- Arcing Smash (Cleave + Mortal Smash w 1, więc dps muszą stać z tyłu, to czasem odrzuca tanka w tył i przerzuca się sam na innego tanka, obecny cel, czyli głównego tanka, z największą ilością aggro w kolejności
- Co 60sec. rzuca Fel Rage na losową osobę, ta osoba musi go tankować, zwiekszają jej się staty:
+15k Armor
+30k Health
+100% Healing done (healing doubled)
+300% Damage done (DPS quadrupled)
+100% Size (character size doubled)
Dlatego tą osobę trzeba utrzymywać przy życiu, kiedy boss użyje bańki lub Ice Block, buff znika i boss wraca do 1 fazy, po 30 sec. kończy się Fel Rage
- Bewildering Strike (dezorientuje tanka i na 5 sec. traci aggro)
- Incignificance (podczas Fel Rage’a każdy z raidu dostaje ten buff, jeśli się go zresistuje, trzeba uważać, ale jeżeli się go dostanie, można dpsować do woli, nie wywołując aggro, trwa 30 sec.)
- Trzeba na wszystkich rzucać Amplify Magic (mage)
- Trzeba zabić w mniej niż 10min.

Reliquary of Souls:

- Ma 3 fazy
- 1 Faza: Esence of Suffering, która daje – 100% Healingu, czyli zmniejsza healing o połowę, defense o 500
- Soul Drain na 3 cele (zżera mane i healt, dispellable)
- Fixate (atakuje najbliższy cel przez 5 sec.)
- Jak zjedzie się mu hp do 1%, przechodzi w następną fazę, pojawiają się addy i przechodzi w fazę 2 Esence of Desire
- 50% dmg, który zadajesz, będzie w ciebie odbite
- Rzuca Spirit Shocka za 9k dmg i to trzeba to reflectnąć, nie da się przerywać
- Rzuca Deaden, zwiększa otrzymywany dmg o 100%, trwa 10 sec.
- Rune Shiled, absorbuje 40k dmg, albo musi to zeżreć Felhunter, albo mag robi Spellsteal
- Podczas 2 i 3 fazie trzeba stać w kupie, żeby healerzy łatwiej uleczyli
- Faza 3: Essence of Anger, po zabiciu bossa, przechodzimy do fazy 3
- Daje Aura of Anger, która działa podobnie jak Concetration palka, instant 103dmg, 100 dodatkowego dmg, który się statkuje co 3 sec., nieokreślona liczba stacków
- Seethe (ten, kto przebije aggro, ma 200% całego aggro, więc ciężko przebić)
- Spite (przez 6 sec. jest się immune, po 6 sec. ma się 7.5k dmg od nature, dlatego trzeba mieć nature protection potki)
- Soul Scream (pali Mane, Rage, Energię 5 celi w zasięgu 10y przed nim, oraz zadaje ok. 3k shadow dmg)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Semelaneruil dnia Sob 9:51, 29 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Raidy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin