Semelaneruil
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:51, 29 Wrz 2018 Temat postu: Mount Hyjal (TBC) - T6 |
|
|
Rage Winterchill:
- Trash od Rage’a (counterspelle, żeby nie biły ze spelli, tylko podeszły I waliły melee, 8 fal litchy)
- Death and Decite (aoe; 30y; trzeba uciec)
- Frost Nova, Freez + Dota (użyć medalion)
Anetheron:
- Carrion Swarn (wali w linii prostej, nie można stać na linii z tymi samymi graczami - zmniejsza healing o 75% i zadaje dużo dmg)
- Są infernalne, które ktoś musi tankować – na taką osobę daje się ssa, żeby mogła potem wstać
- Vampiric aura leczy bossa za 300% jego dmg, trzeba obniżać mu healing (warriorzy i rogue)
Kaz’rogal:
- Rzuca Mark of Kaz’rogal [zabiera 600 many, rzuca z częstotliwością 10 sec mniej, niż poprzedni spell, kiedy nie ma ktoś już many, wybucha i zadając 12k dmg na tą osobę oraz na osoby stojące w pobliżu)
- Trzeba go zabić w 3 min. 30 sec. , ponieważ wszyscy zdążą wyjść z many i wybuchnie (będzie dawał Mark co 1 sec.)
- War Stomp (stun jak u taurenów rasówka – medalion jest przydatny)
-Cleave (wali w 2 osoby naraz, które stoją obok siebie, jak u warriora)
Azgalor:
-Rzuca Doom (zabija osobę i summonuje się Doomguard i ktoś musi go tankować i się go zabija)
- Rain of Fire (ucieka się, 30y aoe)
- Daje Silence (podczas tej fazy, tank nie może atakować, ponieważ może dostać dużo dmg, jak tank zrobi parry, boss automatycznie zaatakuje)
Archimonde:
- Fearuje co 30sec. (tremor totemy, medaliony, Will of the Forsaken)
-Doom Fire (uciekać od ognia, aoe)
- Grip of the Legion [2k dmg co 2 sec co 5 min; klątwa; dispellable, 60y range](magowie I druidzi muszą dispellować klątwy)
- Air Burst (klika się q item, który się bierze i klika, bo inaczej wywala w powietrze I zadaje dmg aoe)
- Jeśli ktokolwiek zginie, Archimonde dostaje Soul Sharda i może go raz użyc, zadaje raidowi 4.5k jakiegoś dmg i debuff, a jaki to jest dmg i debuff zależy od tego, kto zmarł (zwłaszcza druidzi, szamani i hunterzy muszą być trzymani przy życiu, ponieważ daje bardzo groźny dla heali debuff):
Priest, Mage, Warlock: ~4500 fire damage plus 4 sec silence.
Warrior, Rogue, Paladin: ~4500 physical damage plus 4 sec damage taken increased by 50% debuff.
Druids, Shamans, Hunters: ~4500 nature damage over 8 seconds plus 2250 mana burn.
- Jeśli nie ma nikogo w zasięgu broni wręcz, Archimonde rzuca Finger of Death (30,000 shadow damage )
- Jak ma enrage lub dociera do Nordrassil (taki Moonwell), to używa Hand of Death (100k dmg dla każdego w raidzie; 9 min od kiedy zaczniemy go bić, więc trzeba zabić go w mniej niż 9 min.)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Semelaneruil dnia Sob 9:52, 29 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|