Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna www.thesociopathssocietyguild.fora.pl
Forum gildii The Sociopath Society z serwera Sunwell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Maghteridon's Lair (TBC) - T4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Raidy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Semelaneruil
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:59, 29 Wrz 2018    Temat postu: Maghteridon's Lair (TBC) - T4

Wymagania:

Tank: 5
Healer: 8-9


Boss-Skille:

- Knockback: Odrzuca członków Raidu co 1 sekundę przez 7 sekund, przerywając casty.
- Blast Nova: Zadaje co 2 sekundy 2500 Damage przez 10 sekund wszystkim członkom Raidu.
- Cleave: Zadaje 8000 Damage wszystkim znajdującym się przed Magtheridon'em.
- Conflagration: Magtheridon posyła kulę ognia w losowe miejsce w cytadeli. Wchodząc w ogień zostajemy poddani obrażeniom od ognia oraz klątwie.




Charakterystyka:

HP: 4,750,000

Magtheridon zadaje ogromne melee obrażenia zadające 6000 Damage.
Wymagane 70 poziomy pomimo możliwości wejścia na 65 poziomie.
Aby podjąć się zabicia Magtheridon'a członkowie raidu powinni dawać sobie rade z Gruul'em bez większych przeszkód.

Walka z Magtheridon'em podzielona jest na trzy etapy:

Faza 1:
Rozstawiamy się wokół głównego pomieszczenia w cytadeli (nie musimy się obawiać stojących tam Warlocków, nie zaatakowani nie podejmą żadnych działań). Każdy z Hellfire Channelers powinien mieć przy sobie jednego Tanka wraz z Healerem. Rozpoczynamy walkę. Hellfire Channelers powinni zostać zaatakowani w tym samym czasie (Zaatakowanie jednego powoduje reakcje wszystkich). Ważne jest aby ostatni z Hellfire Channelers został tankowany przez najsilniejszego z całej Grupy tanka, gdyż po zabiciu każdego z pomagierów Magtheridon'a kolejni otrzymują o 20% zwiększone obrażenia oraz zwiększoną szybkość pastowania spelli o 30%, co przekłada się na to, że ostatni z nich będzie uderzał z dość duża siłą i prędkością. Ważnym elementem w 1 Fazie są Czarnoksiężnicy oraz Łotrzykowie mogący znacznie zmniejszyć szybkość castowania Hellfire Channelers'ów za pomocą Curse of Tongue w przypadku Czarnoksiężnika lub Mind-Numbing Poison Łotrzyków.



Hellfire Channelers posiadają zdolność zesłania dwóch Infernali na raz; pod żadnym pozorem nie podejmujemy z nimi walki, jedynym sposobem na wyeliminowanie ich jest nakładanie Banish lub Fear, aż do momentu Despawn'u Infernali.

Na rozprawienie się z pomagierami Magtheridon'a mamy 2 minuty. Po dwóch minutach Magtheridon zostaje uwolniony i rozpoczyna się Faza 2.

Faza 2:
Main-Tank powinien pullować i doprowadzić Magtheridon pod ścianę stojąc plecami bardzo blisko niej, tym samym ochraniając resztę raidu przed działaniem Cleave. Reszta członków Grupy dobija pozostałych Hellfire Channelers i skupia swoją uwagę na Magtheridon'ie. W Fazie drugiej mamy do czynienia z kostkami przy których wcześniej stali pomagierzy. W Raidzie powinniśmy mieć wyznaczonych 10 graczy (po 2 na jedną kostkę) którzy w momencie castowania przez Magtheridon'a Blast Nova klikną na kostkę. Zagapienie chociaż jednego z graczy może doprowadzić do wybicia wszystkich członków Raidu. Ważne jest aby gracze tworzący pary przy kostkach ustalili sobie kolejność gdyż po użyciu kostki bohater otrzymuje "Mind Exhaustion" uniemożliwiajšce ponowne użycie kostki przez 1 minutę 30 sekund, co przy 50-60 sekundowych przerwach pomiędzy następującymi Blast Nova jest bardzo istotne. Gdy życie Magtheridon spada do 30% początkowej wartości rozpoczyna się Faza 3.

Faza 3:
Gdy Magtheridon osiąga 30% początkowego HP uderza w ściany cytadeli powodując załamanie się sufitu zadając tym samym 6000 Damage każdemu z członków Raidu (Dlatego ważne jest aby po Fazie 2 uzupełnić swoje HP) po czym stunując każdego z nich. W momencie zawalenia się sufitu Tank ma obowiązek włączenia "Last Stand" lub "Shield Wall". Każdy z członków Raidu stara się nie stać przy grocie cytadeli która podczas zawalania się zadaje obrażenia powyżej 100,000 Damage. Co do DPS'u to w ruch powinno pójść wszystko co najmocniejsze: Trinkety, Buffy typu Bloodlust. I jeżeli wszystko poszło jak należy Magtheridon ginie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thesociopathssocietyguild.fora.pl Strona Główna -> Raidy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin